Oh! Oh! I found your thread! I'm the best, (been figuring to start an own thread) and you're still better. You've become Soooo much better since you started!.
Dennis, fan att du är grymm va! Vi får starta en liten sketchbook-group, du, jag och karl. Vare sig du vill eller inte!
Tycker bättre om dina pappermålningar än dom digitala, dunno why.
Men i vilket fall så skall jag fan tvinga mig att måla nu, och ha en egen sånhär lustig bok () Så att folk kan störa sig på mig och be mig dra åt helvete
.
Du har gjort en hel del snygga saker faktiskt! Fast jag kan inte se något särskilt bra, sitter i skolan nu och skärmarna är helt värdelösa så allt blir typ svart och jobbigt.
(har börjat måla med mus i Gimp och Paint nu som desperata akter på rasterna) (Och jag blir galen på mössen! Inga musmattor!!! Och det är lasermöss eller kulmöss, kulmössen är typ söndersmusade, och lasermössen ligger på en vit och typ gråfläckig uta, vilket är värdelöst för röd laser >:C)
Sorry for the swedish, but it was just gibberish, nothing you others would like to read. (hope that dennis will)

.
) Så att folk kan störa sig på mig och be mig dra åt helvete
.
) (Och jag blir galen på mössen! Inga musmattor!!! Och det är lasermöss eller kulmöss, kulmössen är typ söndersmusade, och lasermössen ligger på en vit och typ gråfläckig uta, vilket är värdelöst för röd laser >:C)
Reply With Quote
. Or did you turn 16 already? .gif)

Bookmarks