i såna fall förväntar jag mig foton av dig kristina.
hm, av tavlorna menar jag.
i såna fall förväntar jag mig foton av dig kristina.
hm, av tavlorna menar jag.
dumma dubbelpostning...
O_o !![]()
Kanske låter lite plötsligt med tanke på hur ny jag är här, men jag ska försöka komma imorgon också. Ser fram emot att träffa er alla
Edit: Typiskt! Kunde inte komma för att jag var tvungen att passa de yngre medlemmarna i familjenJaha, nästa gång~
Last edited by Leshiji; December 7th, 2006 at 11:36 AM.
Ok I entered my thunderdome piece now... Just spent a couple of hours on it, but it'll do... I've been extremely busy and that wont change in any near future.
Submitted my piece just now as well... *pats al-x on the back* let's go get them brits!
d-C
yo, norwegain here, oslo (living in tønsberg though). sup?
Verri vælkømmin! Er du i oslo med jevne mellomrom, så send en PM eller noe om du har hypp på å hooke opp å skisse... det er jo noen folk rundt omkring her som tegner.. Jeg bor rett utenfor i Lillestrøm..
d-C
hey det høres jo kult ut, selv om jeg ikke vet helt hva det går ut på, i og med at jeg har aldri gjordt det førkan jo se hva jeg kan få til der.
uansett, er det noen her som har planer om å delta på TG, og kanksje sende noe inn til compoene de arrangerer? jeg skal iallefall![]()
Hep... Distant Skies, Jag bor också Oslo. Har lovat D-cept att vi ska ut och skissa någon gång men har vart ganska upptagen den senaste tiden så det har inte blivit av ænnu, men i januari kanske![]()
høres kult ut. men hva går det egntlig ut på? hva er det man skisserer og hvor?
and even one more norwegian...
hei alle sammen! vært på consept art en del ganger, men hold meg unna "the LOUNGE" vet ikke hvorfor, morro å se hvordan alle her ikke ser ut...lol, tdomen mot brittene høres kult ut.hvem vant??
Distant Skies- jeg har ikke peil![]()
Last edited by frostsnake; December 18th, 2006 at 05:09 PM.
jaha, ni hade en "hejdå 2006"-träff
borde kolla här oftare....va trist, hoppas ni hade det kul!
-----------------------------------------------------------
BJÖRN HURRI | CONCEPT ARTIST & ILLUSTRATOR
MY PORTFOLIO | HURRICANES DAILY DOODLES '12
MY EXCLUSIVE SKETCHBOOK
VIKING: BATTLE FOR ASGARD
THE OTHER BROTHERS
hurricane- de doom3 sandman mod greiene ni driv med ser siinsjukt kult ut, har du lagd alle consept tegningene??, og kan jeg være beta tester?![]()
Distant skies: Vel... det pleier bare å være å henge ut med folk, skisse, ta en pils... sjekke ut skissebøkene til hverandre osv...
Al-X: You got my numberDet er bare å ringe om du har lyst til å henge ut å skisse!
Hurricane: Vi får ta en reprise på sist helg snart igjen! Var fett!
d-C
Hurri, om vi e riktigt desperata kan vi kanske ordna en hej då hej då fest till
God jul allesammans och Gott Nytt År, om vi inte hörs iallafall. Själv ska jag sitta hemma och äta och måla och ha det mysigt. Och önska efter snö. I massvis.
merry christmas and a happy new year to all
varför finns det ingen julesmiley?
Fett. Eneste problemet er det at jeg ikke er en veldig skissebok-person; heller en masseløseark-person, hvis du skjønner hva jeg mener herDistant skies: Vel... det pleier bare å være å henge ut med folk, skisse, ta en pils... sjekke ut skissebøkene til hverandre osv...så isåfall må jeg samle no stash i en perm eller no haha. Og dessuten har jeg en lei uvane av å miste det jeg har. Jeg klarte å miste 3 år med akt-studier på T-banen >< Hvor faens irriterende er ikke det?
godt nyttår alle sammen! jeg skulle gjerne ha postet dette klkka 12, men det kan jeg ikke. haha! uansett. skål!
Nytt år och nya spännande projekt, och såklart tecknarträff i Stockholm - Bishops Arms på Bellmansgatan 14 på onsdag 3/1 klockan 19.00.
Bring a friend!
Happy New Year to everyone at the Scandinavian thread!!!pld:
Slash- hehe YEA RIGHT!
godt nytt år, alle!
Jeg kødder ikke. Jeg SKJER!
Nå kommer til og med Slash til å SKJE i Oslo til helgen... noen som er hypp på å joine oss på søndag og skisse eller?
d-C
jeg bor for langt unna.. men lurte på om noen av dere vet om noen bra butikker i oslo hvor man kan kjøpe tegneutstyr? markers og greier..
Slash- ok da så..![]()
Christ Engebregtsen i pilestredet er bra... og K.E.M ved jazzcafèen blå er de to jeg popper innom mest ofte i oslo.. Bare si ifra om du vil ha bedre directions
Distant Skies: Du i Oslo eller? Hypp på å henge med å skisse til helgen?
d-C
Også er det en butikk kalt 'Farvehandel' eller et eller annet simpelt som det i St. Olavsgate, ved siden av industrimuseet. Men Chr. Ingebretsen er de beste imo. Eneste grunnen jeg brukte Farvehandel eller-hva-den-nå-ble-kalt brukte jeg fordi jeg fikk rabatt der fordi jeg gikk på Steinerskolen som lå rett ved siden av.
Jeg bor i Tønsberg for tiden, men jeg skal se om jeg kan pelle meg ned. Hvor i Oslo er det dette kommer til skje?
Ehr... ikke helt sikker på hvor vi tenkte å sitteJeg kunne tenkt meg Cafè Sør ved Eldorado kino, men det kommer sikkert til å kræsje litt med musikksmaken til folk... hehe... det er hiphop/reggae/r'n'b-sted... kan jo velge noe litt mer nøytralt... Hard Rock Cafè er jo sikkert litt pricey, men de har strøm til laptoper på nesten alle sittestedene sine og wlan gratis tror jeg... noen forslag? Eller så drar jeg med meg Slash til Cafè Sør, så sitter vi der... det var metall sist han var nedover, så nå er det min tur!!
d-C
Yo! Café Sør ær schysst. Ganska bra priser och så på ølen också, brukar kunna bli ganska crowded dock så det gæller att vara dær i tid. Vilken tid tænkte ni er førresten? Annars kan man ju alltid gå till Rock Inn nere vid Karl Johan, men det tror jag nog inte D-Cept skulle uppskatta. Hard Rock cafè ær ganska dyrt och ganska tråkigt också.
Yo there grabbar. Jeg kommer nok jeg. Skal bli spennedne for meg siden jeg aldri har gjordt dette før. Får bare håper at dette tilfellet ikke blir et tilfelle lærere kommer til å advare elevene sine om komunikasjon med fremmede. Dere er ikke store slemme menn er dere vel?
Uansett, jeg lurte på om et var fett at jeg tok med en venn og medelev av meg?
Også trenger jeg en form for kontakt informasjon. MSN kanksje?
Personlig så har jeg ikke no laptop, så jeg jeg tyr til blyant og ark heheMå få tak i en tablet-pc en gang siden jeg har begynt å foretrekke å tegne rett i datamaskin.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks