Bring in the donuts! This is an order :3
Bring in the donuts! This is an order :3
damn thos girlstudies are really good! more man, more!
Tjena Patrik,
Jonathan här! Tyckte att det var på tiden att jag skaffade en användare så att jag kan hålla lite mer konsekvent kontakt med dig. Riktigt grymma studier, du har blivit riktigt bra på det digitala måleriet - stor skillnad från K-rud! Tycker verkligen att du ska satsa på koncept-konsten så att du kan ha det som yrke i framtiden.
Hörs,
/J
Men tjenare Ms J haha
Grymt kul att höra att du vill ha kontakt det glädje mig rakt in i hjärtat! Och stort tack! Har typ ingen tid att måla tyvärr men det kommer väl det jag lägger upp här är bara klotter! I alla fal än så länge. Hade varit grymt att ha tid vill köra riktig media men vad gör man när man är fattig som tusan. Och inte har någon tid! Jag vågar inte satsa just nu det får bli fram över när jag har en stadigare grund att stå på! Du föräten Angel i Göteborg har fixat så man kan gå där med CSN! Det borde du kolla upp. Ta väl hand om dig mannen eller ursäkta Mästare J =)
Hej Patrik jag undrar om du skulle vilja göra mig en tjänst, det e bara teckna av din ena hand på typ 5-20min o rendera lite. Håller po att studera din teckingstil..Typ.
Sttay bacon.
Ja fan, så länge har kvar planerna och tar dem seriöst så spelar det ingen roll hur lång tid det tar innan man sjösätter dem (förutsatt att man hinner innan man dör såklart). Men det är klart du ska satsa förr eller senare, du har ett bra öga!
Kolla in: http://www.sepulchralvoice.de/
Gå in på "Releases" och kolla in omslaget till Venenums album, så får du lite uppdatering av mitt arbete också hehe.
Ha det gött!
/J
sjukt nice grejer =)
Beconstrap: har tyvär inte tid låter snålt men det är så sjukt mycket i skolan just nu =(
Men kolla in lukias holis grym tecknare
thanks too you al!!!!!!!!
I do not have much time too paint now because I'm studying so much right now. but I'll try to update more often!!
thought I update with some studies and a wip!
kipp rocking!!!
![]()
oh man, kickass. Love the guy in the desert holding a fish and those hands and feet. Glad to hear you're still painting some. GET TO DA ARTCHOPPAH!
Ser nice ut ! =D
Grymma grejer, kul att se att du håller igång! Hörs på Skype någon dag!
Hejsan, jag gillar de senaste studierna, ser wiktigt nice ut, keep em coming
Take care
superbra hand- och fotstudier! vad var det du ref:ade?
soft uppdateringar sen senast - vilket var ganska lange sen - hur gas?
SB. p31 updated 25.04.2012.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks